Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

op Zorgkaart Nederland

Klachten en suggesties

Heb je ideeën voor verbetering van onze dienstverlening? Of ben je ontevreden over onze behandeling of het contact met medewerkers? Het is belangrijk dat je dit vertelt. Voor jezelf, zodat jij goede zorg krijgt. En voor ons, zodat we met jouw klacht onze zorgverlening kunnen verbeteren.

Bespreek je onvrede met ons

Je kunt je ontevredenheid het best bespreken met de betrokken persoon. Dat bespaart jou veel ergernis. Bovendien kunnen wij dan iets doen aan jouw onvrede.

Neem contact op met de klachtenfunctionaris

Vind je het lastig om in gesprek te gaan met de betrokken medewerker? Dan kan je ook contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Samen bespreken jullie wat er verder met jouw klacht gebeurt. Bijvoorbeeld:

  • Je krijgt advies hoe je de klacht zelf kunt bespreken met de betrokken medewerker(s).
  • De klachtenfunctionaris onderzoekt hoe de klacht is ontstaan om herhaling te voorkomen.
  • De klachtenfunctionaris kan een gesprek regelen tussen jou en de betrokken medewerker.
  • Als je wilt, is de klachtenfunctionaris bij dit gesprek.
  • De klachtenfunctionaris kan de klacht met de betrokkene bespreken zonder dat je hierbij bent.

De klachtenfunctionaris onderneemt alleen actie met jouw toestemming.

Klacht indienen

Wil je een klacht indienen? Dit kan telefonisch (088-005 59 70) of per e-mail (info@vitalys.nl). Of stuur een brief naar:

Vitalys
t.a.v. klachtenfunctionaris
Postbus 9555
6800 TA ARNHEM

Mail jouw suggesties

Kleine punten die volgens jou voor verbetering vatbaar zijn, kan je het best mailen naar info@vitalys.nl. Wij gaan graag met je ideeën aan de slag.