Cookiemelding

Om je beter van dienst te kunnen zijn, maakt Vitalys gebruik van cookies. Je blijft anoniem. Lees voor meer informatie ons cookiestatement.

Regel je zaken bij Vitalys in Mijn Rijnstate

  1. Home
  2. Mijn Rijnstate

Als patiënt van Vitalys heb je toegang tot de beveiligde website Mijn Rijnstate.

Wat is Mijn Rijnstate

 

 

 

 

 

Voor Vitalys kun je op deze beveiligde website onder andere:

  • na de verwijzing van je huisarts naar Vitalys formulieren en vragenlijsten invullen om je aanmelding definitief te maken.
  • vragenlijsten en eetdagboeken invullen ter voorbereiding op je screening en voor de monitoring verderop in je traject. 
  • je afspraken en bijeenkomsten zien en bijbehorende informatie lezen.
  • je definitieve OK-datum zien.
  • informatie uit je medisch dossier inzien.
  • uitslagen van onderzoeken bekijken.
  • een e-consult starten. Dat is een medisch consult per e-mail via een beveiligde internetomgeving.

Ook kun je toegang krijgen tot Mijn Rijnstate van een andere patiënt. Bijvoorbeeld je kind, een patiënt die je wettelijk vertegenwoordigt, een ouder of iemand anders die je (tijdelijk) bijstaat. Dit gaat met een machtiging.

Hoe maak je gebruik van Mijn Rijnstate

In slechts enkele stappen kun je gebruik maken van Mijn Rijnstate. Dit kan vanaf elke plek. De belangrijkste voorwaarde is dat je beschikt over een computer, een laptop, een tablet of een smartphone met internet. 

Daarnaast heb je DigiD nodig: een persoonlijke inlogcode voor de overheid en de zorg. Deze bestaat uit een gebruikersnaam en een wachtwoord. Met DigiD kun je veilig gebruikmaken van alle functies op de website. Ook heb je een telefoon nodig (vaste lijn of mobiel), in verband met controle via sms. Dat is een extra beveiligingsstap van DigiD. Als je een smartphone hebt, kun je ook inloggen met de DigiD-app.

Start of zit je in een traject van Vitalys dan word je gevraagd of je gebruik wil maken van Mijn Rijnstate. Alle informatie over het traject, je afspraken en vragenlijsten staan dan in Mijn Rijnstate. Lukt het jou niet om gebruik te maken van Mijn Rijnstate, maar volg je wel bij ons een traject? Dat is geen probleem. We communiceren dan op een andere manier met je.

Contact

Vragen over Mijn Rijnstate

Heb je vragen over Mijn Rijnstate of ondervind je problemen met het gebruik ervan? Kijk dan eens bij de veelgestelde vragen en antwoorden. Je kunt ook de Helpdesk Mijn Rijnstate bellen via 088 - 005 7988 of je vraag stellen via ons vragenformulier. De Helpdesk Mijn Rijnstate is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.

Meer informatie

Direct inloggen Mijn Rijnstate