In Mijn Rijnstate kan je:
- Formulieren en vragenlijsten invullen om je aanmelding bij Vitalys definitief te maken
- Vragenlijsten en eetdagboeken invullen
- Afspraken en bijeenkomsten inzien
- Je definitieve operatiedatum zien
- Informatie uit jouw medisch dossier inzien
- Uitslagen van onderzoeken inzien
- E-consult starten (medisch consult per e-mail via een beveiligde internetomgeving)
Toegang tot Mijn Rijnstate van iemand anders
Je kúnt toegang krijgen tot Mijn Rijnstate van iemand anders. Bijvoorbeeld van je kind, een patiënt van wie je wettelijk vertegenwoordiger bent, een ouder of een ander. Dit gaat met een machtiging.
Hoe gebruik je Mijn Rijnstate?
In een paar stappen kan je gebruikmaken van Mijn Rijnstate. Dit kan vanaf elke plek. Je hebt wel een computer, laptop, tablet of smartphone met internet nodig. En ook DigiD: jouw persoonlijke code voor overheid en zorg. Die code bestaat uit gebruikersnaam en wachtwoord. Met DigiD krijg je veilig toegang tot alle functies op Mijn Rijnstate. Je hebt wel een telefoon nodig (vaste lijn of mobiel) voor de veiligheidscontrole via sms. Heb je een smartphone? Dan kan je ook inloggen met de DigiD-app.
Lukt het je niet om gebruik te maken van Mijn Rijnstate, maar volg je wel bij ons een traject? Geen probleem. We communiceren dan op een andere manier met je.
Vragen over Mijn Rijnstate
Heb je vragen over Mijn Rijnstate of ondervind je problemen met het gebruik ervan? Kijk dan eens bij de veelgestelde vragen en antwoorden. Je kunt ook de Helpdesk Mijn Rijnstate bellen (088 - 005 79 88) of je vraag stellen via ons vragenformulier. De Helpdesk Mijn Rijnstate is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.